piątek, 18 lipca 2014

Marc Jacobs - Daisy Delight Limited Edition ♥♥


W piątek, 11 lipca obroniłam w końcu magistra, więc postanowiłam sprezentować sobie coś wyjątkowego.
Początkowym planem było kupno perfumów Marc Jacobs Lola, niestety w perfumerii wszystkie butelki były już wyprzedane:(:(



Kompletnie załamana poszłam do TK Maxxu tam czasem można upolować fajne perfumy. Na moje nieszczęście nic nie było! Więc w akcie desperacji poszłam do Douglas i tam stały w dziale przeceny!!


Przecenione z 300 zł na 219 zl za 50ml, więc długo się nie zastanawiałam i chwyciłam butelkę. 

Zapach jest piękny, długo utrzymuje się na skórze, a butelka jest po prostu piękna ♥

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna buteleczka - ja uwielbiam takie cudeńka, więc dla samej buteleczki mogłabym się skusić :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥