czwartek, 2 października 2014

PIERWSZE mini ROZDANIE U ZAKUPOHOLICZKI - ZAKOŃCZONE


Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym mini rozdaniem na moim blogu~!




Mini rozdanie zawiera:
- nowy błyszczyk czereśniowy BATH&BODY WORKS
- nowy krem do twarzy ZIAJA LIŚCIE MANUKA 
- buteleczka na perfumy VICTORIA'S SECRET (po perfumach)
- mini próbka perfum FM
- pudełeczko ozdobne na bibeloty Victoria's Secret
- pudełeczko ozdobne na bibeloty Guess
- karta Victoria's Secret 


Regulamin:

1. Organizatorem konkursu i sponsorem nagród jest autorka bloga Jazakupoholiczka.
2. Nagrody widoczne są na zdjęciu i wypisane są na liście.
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być osobą pełnoletnią lub posiadać zgodę rodzica.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem bloga oraz zamieścić komentarz według wzoru.
5. Aby zwiększyć swoje szanse w rozdaniu można spełnić dodatkowe warunki podane w tym poście.
6. Nie biorę pod uwagę zgłoszeń blogów, które stworzone są tylko do rozdań/konkursów. 
Rozdanie zostało zakończone
8. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
9. Zwycięzca zostanie ogłoszony w ciągu tygodnia od daty zakończenia rozdania.
10. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu.
11. Jeśli zwycięzca w ciągu 3 dni od daty ogłoszenia wyników nie poda informacji o danych do wysyłki, wylosowana zostanie inna osoba. 
12. Nagroda zostanie wysłana w ciągu 7 dni od otrzymania danych do wysyłki.
13. Nagroda może zostać wysłana tylko na terenie Polski na koszt organizatora.
14. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
15. Prawidłowe zgłoszenie do rozdania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu. 


BANER DO POBRANIA


Obowiązkowe warunki:

- Publicznie polubić blog: http://jazakupoholiczka.blogspot.com/
- pozostawić komentarz pod postem


Dodatkowe szanse (po jednym losie za każde spełnione warunki)
- polubić profil na Facebooku moich blogów TU oraz TU (2 losy)
- umieścić baner z linkiem do rozdania (1los)
- napisać post o rozdaniu wraz z linkiem (1los)


Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
(FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK/NIE
(FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK/NIE
Baner umieściłam tutaj: TAK/NIE
Post napisałam tutaj: TAK/NIE
Obserwowałam przed rozdaniem: TAK/NIE

W sumie do zgarnięcia: 5 losów.
Anonimki też mogą brać udział pozostawiając swój adres mailowy, otrzymując przez to jeden los. Żeby zwiększyć szansę wygrania polecam polubić profile na FB.

Jeśli osoby, które obserwowały mnie przed rozdaniem wyrażają chęć udziału otrzymują dodatkowy los:




Osoby, które przestaną obserwować blog po rozdaniu nie będą miały szansy brać udział w kolejnych rozdaniach. Rozdanie zawiera na razie mini nagrody, ale wkrótce się to zmieni i czeka na Was kolejne, większe rozdanie.

Powodzenia wszystkim~!

38 komentarzy:

  1. Obserwuję jako odcienie nude
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: NIE
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: NIE
    Baner umieściłam tutaj: NIE
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: ma ra
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK, Ma Ra
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK, Ma Ra
    Baner umieściłam tutaj: NIE
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Elżbieta Kubacka :)
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK
    Baner umieściłam tutaj: Nie wiem :P
    Post napisałam tutaj: TAK
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner wklejony :D https://makeupelzbieta.blogspot.com/b/layout-preview?token=ji6d0kgBAAA.rFdGkg3BY3QfvrbHFqb8Sg.7xyI_-wq2q05P5-n0MaDdA

      Usuń
  4. Obserwuję jako: strawberrydreamlife
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK
    Baner umieściłam tutaj: TAK ankens-blog.blogspot.com
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: brisingr M
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: NIE
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: NIE
    Baner umieściłam tutaj: NIE
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zapraszam Cię na szybkie rozdanie do mnie :) Wystarczy tylko być obserwatorem mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako; boou
    reszta na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: kanwuje czytam testuje
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK Acne skin
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK Acne skin
    Baner umieściłam tutaj: NIE
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Aneta Grzesiuk
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK Aneta Grzesiuk
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK Aneta Grzesiuk
    Baner umieściłam tutaj:tak http://pikape000.blogspot.com/
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Agnieszka Winciorek
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK Agnieszka Winciorek
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK Agnieszka Winciorek
    Baner umieściłam tutaj: TAK liveagi.blogspot.com
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Sandi Cullen
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK Sandi Cullen
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK Sandi Cullen
    Baner umieściłam tutaj: TAK http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    Pozdrawiam i zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: KiVii3
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK Wiki Ell
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK Wiki Ell
    Baner umieściłam tutaj: NIE
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako:Benia besia
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK Bernadeta Bomba
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK Bernadeta Bomba
    Baner umieściłam tutaj: TAK na fb:https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/792082990852529
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK Sylvia Bomba
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK Sylvia Bomba
    Baner umieściłam tutaj: NIE
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Beauty B.
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK Beauty .
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK Beauty .
    Baner umieściłam tutaj: TAK (http://beautybeauty2003.blogspot.com/)
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzór zgłoszenia:
    Obserwuję jako: aaangelllaaa.blogspot.com
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK/ Angelika Reczek
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK/ Angelika Reczek
    Baner umieściłam tutaj: TAK/ aaangelllaaa.blogspot.com
    Post napisałam tutaj: nie
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: amour de la lecture
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK/ ola. g
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK/ ola g
    Baner umieściłam tutaj: /NIE
    Post napisałam tutaj: /NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: /NIE

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Paulina Wieczorek
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK
    Baner umieściłam tutaj: NIE
    Post napisałam tutaj: TAK
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: KosmetykoFanka
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK , jako Monika Biśtyga
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK, Monika Biśtyga
    Baner umieściłam tutaj: TAK , http://kosmetykofanki.blogspot.com/
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE


    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Serenitka B
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK Monika Bochman
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK Monika Bochman
    Baner umieściłam tutaj: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Anittkova
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK Zeznania Blondynki
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK Zeznania blondynki
    Baner umieściłam tutaj: TAK anittkova.blogspot.com
    Post napisałam tutaj: TAK na fb nie wiem czy może być czy nie ale zamieściłam :) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=779103155484052&id=748846431843058
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK jako Agata Ce
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK jako Agata Ce
    Baner umieściłam tutaj: NIE
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Kosmetyczna Obsesja
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK - Kosmetyczna Obsesja
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK - Kosmetyczna Obsesja
    Baner umieściłam tutaj: TAK - www.kosmetyczna-obsesja.blogspot.com
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem:NIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam małe pytanie :) Chodzi mi o tą buteleczkę po perfumach. Czy jest możliwość ew. przelania innych perfum do tego flakonika?

    Obserwuję jako: Panna Paulina Dominika.
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: tak, Paulina Dominika En.
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: Paulina Dominika En.
    Baner umieściłam tutaj: swiatpannypauliny.blogspot.com
    Post napisałam tutaj: ----
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie.

    OdpowiedzUsuń

  26. Obserwuję jako:dobiezka
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK marta d.
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAk marta d.
    Baner umieściłam tutaj: nie
    Post napisałam tutaj: nie
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Kaś ka kasistarstyle
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: TAK jako Katarzyna Do...
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: TAK jak Katarzyna Do..
    Baner umieściłam tutaj: TAK kasistarstyle.blogspot.com
    Post napisałam tutaj: NIE
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Anna K
    (FB) Lubię Perfekcyjny Poradnik Pani Domu jako: Anna Paulina Koprowska
    (FB) Lubię Cudowny Ślub jako: Anna Paulina Koprowska
    Baner umieściłam tutaj: nie
    Post napisałam tutaj: nie
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako : Aleksandra Zdanowicz
    azdanowicz94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥